FANDOM

Ludi avion je crno-beli nemi crtani film Mikija Mausa iz 1928. godine. Prvi od tri najstarija Mikijeva crtaća, Ludi avion je prvi Mikijev crtani film ikada.

Radnja

Inspirisani istorijskim preletanjem Atlantika, Čarlsa Lindberga, Miki i njegovi dvorišni prijatelji grade svoj sopstveni avion. Nakon kratkog i katastrofalnog prvog leta, Miki brzo sklapa novi avion i poziva Mini da leti sa njim. Nakon divlje vožnje oko dvorišta i nakon što je uspeo da izgubi kontrolu nad avionom, Miki je povraća.

Pošto je povratio kontrolu, on pokušava da poljubi Mini, koja ne želi da poljubi njega, što Mikija natera da divlja avionom (kako bi je "ucenio" da ga poljubi).

Kada je Miki na silu poljubio Mini, ona se uvredila i iskočila iz aviona. Tokom pada Mini je upotrebila svoj donji veš kako padobran. Miki je gledajući šta Mini radi, zaboravio na avion, koji je krenuo da se ruši. Miki završava na zemlji i ubrzo nakon pada potkovica ga udara u glavu.

Likovi

Zanimljivosti

  • Ludi avion je prvi Mikijev crtani film, ali Parobrod Vili je prvi zvučni.
  • Ab Ejverks je samostalno, svojom rukom nacrtao ovaj crtani film.
  • U ovom filmu, Miki nije nosio svoje čuvene cipele i rukavice.
  • Tokom Mikijeve lude vožnje, Miki se umalo sudara sa automobilom, a u automobilu se nalazio mačak sličan Feliksu.

Radnja crtanog filma je iskorišćena za prvi Mikijev strip Izgubljen na pustom ostrvu.