FANDOM

Mikijev klub je animirana serija, producirana od strane Televizije Volta Diznija, koja je prikazivana od 2001. do 2003. godine. U seriji, Miki i prijatelji drže noćni klub, čiji su posetioci mnogobrojni Diznijevi likovi. U seriji se puštaju crtani filmovi iz Mikijeve fabrike, kao i klasični Diznijevi crtani filmovi. Serija je kreirana u čast 100 godina od rođenja Volta Diznija.

Osnovne informacije

Miki Maus i njegovi prijatelji drže noćni klub nazvan "Mikijev klub" u centru Glavne ulice, a Diznijevi likovi su stalne mušterije. Svaka epizoda ima zasebnu radnju, koja se vrti oko određenog gega, a radnju prate i kratkometražni crtani filmovi, koji se puštaju u klubu.

Mnogi likovi iz Diznijevih animiranih filmova su se pojavili u Mikijevom klubu, najčešće kao gosti. U seriji su se najčešće pojavljivali likovi iz Diznijevih dugometražnih i kratkometražnih crtanih filmova, dok su ređe iz nekih drugih medija, kao što su TV serije ili stripovi.

Zaposleni u klubu

Miki je vlasnik kluba, dok je Mini menadžer (može se tako reći) i bavi se sređivanjem finansija i produkcijom šoa.

Paja Patak je suvlasnik kluba i njegovo zaduženje je da pozdravlja goste, koji dolaze u klub. Pata radi sa rezervacijama, dok je Šilja glavni konobar. Pluton je maskota kluba, a Horacije je zadužen za tehniku. Glavni kuvar je Gusan Guta, dok na parkingu radi Maks. Konobari su pingvini, a Belka je zadužena za tračeve.

Muzički bend čine Raja, Gaja i Vlaja. Daba je vlasnik zemljišta na kome se nalazi klub, i često se može videti kako on pokušava da na svoje načine sabotira klub (kako bi od tog zemljišta načinio nešto za svoje potrebe), jer prema Mikijevom ugovoru klub ostaje da radi sve "dok šou traje".

Zanimljivo je da Tomas O'Mali i Ulične mačke iz filma Mačke iz visokog društva, su predstavljeni kao klubski muzički gosti, ali je njihova tačka uvek otkazana.

Delovi kluba

Hodnik

U hodnik kluba se dospeva preko staklenih dvokrilnih vrata. Ovde, gosti obično pričaju između sebe ili sa Čarobnim ogledalom koje je smešteno na ulazu. Tu je takođe i mali salon, za goste koji čekaju da uđu. Paja se često može videti ovde kako lično pozdravlja goste koji dolaze, obično rukovanjem. Pata radi na recepciji kluba (koja se nalazi odmah pre ulaza u restoran sa binom), pmaže gostima oko rezervacija ili oko bilo kakvih zahteva gostiju. Napolju, Maks pomaže gostima oko parkiranja.

Restoran sa binom

Ovo je jedna od najzauzetijih delova kluba, u kojoj se nalaze najmanje 30 stolova u koje može da stane oko 120 gostiju. Šilja i pingviini kruže oko stolova i donose im odgovarajuće porudžbine. Na kraju sale nalazi se bina na kojoj se često nalazi Miki, kao i Raja, Gaja i Vlaja (kao bend). Na bini se nalazi i veliki ekran preko koga se puštaju crtani filmovi.

Iza bine

Ova area je samo za zaposlenike kluba, kao i za one koji treba da nastupaju. Ovde se nalaze kancelarije, kabine za oblačenje, ostava i prostorija u kojoj se zaposleni odmaraju. Ova prostorija ima direktan pristup kuhinji. Zadnja vrata kluba, kao i vrata od podruma se nalaze ovde. Ovde najčešće možemo videti Mini.

Kuhinja

Sva moguća hrana može biti napravljena ovde. U njoj postoji i prostorija za hlađenje, u kojoj se nalazi sveže meso i ostala hrana kojoj je potrebna hladnoća. Guta pravi hranu za goste, ali česo mu se desi da pojede ono što je namenjeno gostima.

Kontrolna soba

Iz ove prostorije kontrolišu se mnogobrojne tehničke stvari kluba. Ovde se nalazi i klubska kolekcija crtanih filmova. Kroz prozor koji gleda na restoran i binu, Horacije kontroliše svetlo, mikrofone, kao i različite rekordere koji prikazuju crtane filmove kada mu Mini kaže.

Podrum

Verovatno, najinteresantnija prostorija kluba, podrum je mnogo veći od samog kluba. Stvari iz različitih Diznijevih crtanih filmova mogu biti nađeni ovde. Podrum je toliko veliko da se neko može lako izgubiti, ukoliko ne povede Plutona za vodiča.

Likovi po filmu/TV seriji

Filmovi

Uloge

Zanimljivosti

  • Iako se likovi iz filma Lilo i Stič nisu pojavili u seriji (zato što je film izašao godinu dana nakon serije), Lilo i Stič su se pojavili u onlajn igrici Mikijev klub.
  • Tarzan se pojavio u onlajn igrici Mikijev klub, ali se nije pojavio u seriji, međutim Tantor iz istog filma se pojavio u seriji.
  • U seriji, Prasetu Praktičaru i Velikom Zlom Vuku glas s upozajmili Bil Farmer i Džim Kamings, koji su glas pozajmili i Šilji i Dabi. Tu je izveden "kasting geg" jer su originalni glasovi Praseta Praktičara i Velikog Zlog Vuka, takođe i glasovi Šilje i Dabe (Pinto Kolvig i Bili Blečer).